Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Kvälls promenad!

Kategori: Allmänt

Tjena!

Blivit lite skrivet senaste tiden, har varken haft ork elr lust att skriva faktiskt!
Algot var sjuk i 3 veckor, han fick penecilin och blev bättre..tack och lov!
Micke var sjuk, och jag var sjuk..så veckorna innan jul var inte så roliga!

Jahapp, nytt år och nya möjligheter?
ja de kan man ju säga..jag tror att grymt mycket kommer att hända detta år, mycket BRA grejjer!
Jag kommer verkligen ge ALLT för att det ska bli mitt bästa år i fotbollen, för vem vet...det kanske blir mitt sista!??

Nu har jag precis kommit  hem efter 1 timmes promenad med Sofie, grannkärringen som bor i husen nedanför =)
Vi har sagt att vi ska försöka komma ut och gå varje dag nu, och jag hoppas verkligen vi gör de...sen från och med idag har jag slutat äta godis på veckorna..OK!?? så nu jäklar.
Någon som har nå bra tipps på nått man kan ersätta sitt enorma socker socker sug med?
Skriv gärna isf!


Imorrn ska vi nog ta en sväng på badhuset, Algot älskar att bada..gofisen våran!
Det är sjukt att han om 4 månader bli 2 år..2 ÅR!!!

Nä nu ska jag ta mig en macka.



Ha de bra alla underbara där ute!




Kommentarer

  • Mattias säger:

    Ät frukt syrran!

    2011-01-03 | 22:43:41
  • Jenny säger:

    jag vill också ut å gå..Går ni bara på dagtid...



    Ja i viktväktarnas väld är ju Cola Zero helt "gratis" och jag gillar Cola Zero så det ser jag till att det står i kylen och tar ett glas om sötsuget blir stort!!



    Ja jag hoppas att ditt 2011 börjar bra, fortsätter ännu bättre. och avslutas BÄST!!

    2011-01-04 | 22:19:32

Kommentera inlägget här: