Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Träning idag!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Nej Jenny, vi kommer nog oftast gå kvällstid =)



Idag var jag på gymmet, ist för prommis.
Detta körde jag.

Ben böj 50*3
Bänkpress 55*3
omvända sittups 15*3
Bicept 9*3

sen körde jag 20 min hårt på cross trainern.

imorrn blir det styrke träning + cross trainer igen tror ja..elr om jag tar styrke å prommis efter =)
får se hur de blir.

Nu kör vi hurrni =)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Men Angie jag blir ju svettig bara jag läser :) duktig du är!

    2011-01-05 | 14:26:19
    Bloggadress: http://burrab.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Du är juh grym...skulle behöva dig som personlig tränare..ställer du upp?? ;)

    2011-01-05 | 22:09:37
    Bloggadress: http://mamabloggen.net
  • Jenny säger:

    Är du på Etic då eller?

    Jag kan även följa dit, tycker om promenadband jag.. Sist ja va där gick ja 90 minuter...



    Men absolut så är det bättre med fresh luft liksom



    Hojta till igen...

    2011-01-05 | 23:13:50

Kommentera inlägget här: