Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jul 2011..här kommer jag!

Kategori: Allmänt

Ja i lördags var jag ute och gick, körde även ben...å idag har jag sån jävla träningsvärk...men skönt för då känns de att det ger nått =)

Idag körde jag 45 min spinning, riktigt skoj var de!
Nu ska jag köra pass/gym 5 dagar i veckan tänkte jag...kanske man blir lagomt fit till julen 2011!?? =)
Känner mig verkligen inspirerad och det ska bli jävligt skoj!
Hejja Angen!!!!!!!

Nu säger jag även hej då till Godiset..nu jävlar ska jag klara de, klarade ju januari månad..och varför jag började äta igen vet jag faktiskt inte..jag var ju inte ens sugen!
Dumt!

Nä nu ska jag lägga huliganen min!
haha just de..imorse när jag drog upp gardinen och skulle kolla vädret så sken solen.
Då sa jag ohh..It´s nice!! haha gissa vem som sitter i sängen och säger It´s Nice!?!?! haha mammas lilla papegoja =)

Pöss på er!♥

Kommentarer

  • Anki (momma) säger:

    Vi har ju varit till gammel moffa idag,å Algot hos momma å kisse bäbisarna....Kraaaam...Momma..

    2011-07-04 | 21:05:52
  • Anja säger:

    haha har också en papegoja hemma ;)

    2011-07-04 | 22:23:25

Kommentera inlägget här: