Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjabba tjena hallå!

Kategori: Allmänt

Åhh vad trötter jag är...är de pga vädret tro?
helt slut är jag!

Igår var vi ut och käkade på Allstar med laget, måste säga att jag är grymt besviken på deras mat..
dom har ungefär samma meny som olearys!
Men Olearys är 100000 ggr bättre..Deras Fajita Pita slår INGEN =)

Efter käket drog vi vidare på Norrporten.. SDFF mötte hammarby.
Hammarby tog ledningen och när det var ca 10 min kvar av matchen stod resultatet  0-3 på tavlan.
Sen hände det något..Hjolman (kungen) gjorde 2 snabba mål..sen kom Sverre in och stänkte in 3-3 målet. vilket betydde förlängning!!!!!!!
2*15 min.
då tog SDFF tag i matchen och stänkte in 3 mål på första förlängnings kvarten..vilken upphämtning och vilken laginsatts!
JÄVLIGT ROLIGT ATT SE!!!!!

Nä nu ska jag mysa med Algot en sväng innan det är dagis och jobb!

Ha det bra allihopa!

Love♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: