Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Trött..tröttare...TRÖTTAST!!

Kategori: Allmänt

Kan jag säga att jag är...JA!

Idag jobbade jag, sen drog jag och älsklingarna till Ida och firade henne för hon har tagit Examen!
Duktiga älskade vän..som förövrigt åker till Turkiet på söndag..kul för henne...jätte, inte ett dugg avis..inte då..haha! Puss på dig gumman♥

fy fan..vi spelade match ikväll...4-4 mot remsle..
fickstänka in 3 mål..synd bara att man inte satte fler..för de fanns de bud på..både för mig och för andra..
men nu började målen rulla in iaf..mycket skönt.
Nästa helg siktar vi på 3 pinnar..elr de är ett MÅSTE!!!

Åkte på världens jävla flygtur på matchen också..och inte vet jag men nog skulle målisen fått frilägesutvisning!?!?!?!?
Aja..helvete va ja flög..haha!
Mattan kom fram och frågade mig "Hur gick de Angen, hur gick de?"
Då svarade jag: Jag bara vilar..HAHA! ja herregud!
Men känner så här i efterhand att jag har jävligt ont i axeln..som jag har problem med sen tidigare..men men ska kika upp de till veckan!

Nä nu ska jag slänga mig i sängen och slå igen mina blå/gröna!

Ha de bra gott folk!

Love♥


Kommentarer

  • SOFIA säger:

    Gud så fin bild!



    - tack blir så glad av alla fina ord! Absolut det ska jag göra :D Önskar dig en fin lördag vännen! KRAM

    2011-06-04 | 01:43:04
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: