Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Underbart väder!

Kategori: Allmänt

Oj vad mysigt de har varit idag!

Idag har jag jobbat, sen åkte jag och hämtade Algot..sen mötte vi upp Emelie & Axel och satte och på kebabhouse och käkade.
Vi har ju Karlarna borta idag så då gäller det att passa på =)
haha!!
Micke är i sthlm och ser landskampen mellan Sverige-finland.
Kul match att se verkar de som..då vi leder med 4-0..och 3 mål av självaste ZLATAN!!!

Nåja..vi satte oss iaf på kebaben, Emelie var nyttig och åt sallad..jag åt pizza och små grabbarna delade på en kebab tallrik. Underbara ungar!
det var såå mysigt.
Efter maten köpte vi glass..sen gick vi och lekte i lekparken vid badhuset tills barnen blev helt slut!

Så idag kom vi in runt halv 7-7..sen blev de dusch och hopp i säng för busungen!

Bilder

smakar lite dricka..MUMS!



Njam njam












Min underbara kille♥


och till min stora kille..saknar dig!♥

Puss

Kommentarer

  • Anki (momma) säger:

    haha vilken tuffing...han e unerbar/kram momma

    2011-06-07 | 21:50:09
  • Jenny säger:

    DEN "tora parken" älskar Henke att leka i! Vi måste ju ss i parken någon dag. Å Tjärna!! Jag jobbar ju till 16 på dagarna men är du hemma så hinner man ju en stund innan läggdags. Henke brukar börja sina bestyr halv sju - sju (senast) men en stund iallafall!! Eller på på Framnäs eller nåt..

    2011-06-10 | 21:06:41
  • Mälan säger:

    Så stor han har blivit sötkillen!! Och vad roligt att det känns bra med fotbollen. Ska försöka åka och kika någon match :) Kram

    2011-06-14 | 18:16:14

Kommentera inlägget här: