Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Bilder.

Kategori: Allmänt




Så här såg jag ut på idrottsgalan, vart dåligt med helkroppsbilder.
men tog en hemma hos pattis innan jag drog iväg, grymt snyggt hemma
hade dom =)




Algot hjälper till att äta upp grädden från visparna =) Mums tyckte han!



Jag och världens bästa tjej, denna tjej har en förmåga att göra en glad
om man någon gång skulle ha en bajs dag.♥


Åhh vad jag längtar tills lilla My får bebisar, gissa vem som ska ha en då? ;)
underbarare katt får man leta efter, är som en liten Apa, ska vara med överallt!


Gissa vem Algot älskar att pussas med? jo Frida...det finns ingen annan
som får ta av honom tutten och ge honom en puss..förutom Frida!


Algot och frida myser på täcket när Agge var liten. Glasögonen var roliga!




Älskar att sitta i fridas knä, titta tjock benen på han..haha gofis!


Nä nu ska jag faktiskt lägga mig, har match tidigt imorrn!

Natti natti.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Vad söt han är! :)



    Nej, ingen nära som gått bort.



    Tack! Hon förtjänar varenda sekund av allt jobb och för vänner ska man göra allt man kan och lite till :).



    Hoppas ni hade en bra helg och att ni får en fin start på veckan!

    2011-03-21 | 11:11:45
    Bloggadress: http://mylittlewords.se
  • Jennie & Grodan säger:

    Vad fint att Algot visar kärlek till Frida :)



    Och du är lika snygg som vanligt.

    Hoppas ni mår bra



    kram

    2011-03-21 | 12:20:47
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Emilia säger:

    Söta bilder på Algot och Frida.

    Algot är ju så söt



    Kram Emilia

    2011-03-22 | 16:15:37
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: