Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

....

Kategori: Allmänt

Har suttit i säkert 30 min och stirrat på skärmen utan att komma på vad jag ska skriva om..
Jag tänker vara ärligt och skriva exakt hur jag känner.

Jag har en ångest som sakta sakta smyger sig på, även om de går skit bra med fotbollen nu så tycker jag inte de är riktigt roligt som de skulle kunna vara...jag har så dåligt samvete för att jag knappt träffar Algot och Micke.
vi tränar 6 dagar i veckan+ att jag jobbar.
så oftast blir de att jag jobbar, åker hem å hämtar Algot på dagis, åker hem och lagar mat,sen åker jag tillbaka till stan och tränar, kommer hem och då sover Algot.
elr så kliver jag upp på morgonen, säger hejdå till Algot när han sover, stannar i stan och väntar på att träningen ska börja, tränar, åker hem och Algot sover!
När serien drar igång så spelar vi ju varje helg, och då får man byta en dag i sin jobb helg så man kan följa med och spela...och ta en annan dag på en annan helg då man är ledig egentligen och jobba då. så min egentliga lediga tid går åt till att jobba..så då träffar man inte Algot och Micke då heller.
MEn de är tur jag jobbar åt världens bästa tjej, som får en på bra humör med sin charm..lillgumman min♥
Många frågar hur jag klarar av att få allt att gå ihop, och att jag gör de bra...men ja..HUR FAN KLARAR JAG DE!?
det vet jag inte..och jag vet inte hur länge jag kommer att klara de..för ångesten blir starkare och starkare..nåja...framtiden visar vad som händer och sker.

Hade man tjänat pengar på fotbollen hade de ju inte vart nå problem.
men nu gör man tyvärr inte de.


Idag kommer svärmor och gör oss sällskap i helgen, ikväll kanske jag och Micke ska gå på bio om jag känner mig pigg..tror jag hade feber igår =( och känner mig inte 100 idag.

Oj vilket roligt inlägg..NOT!
men nu fick jag lätta på hjärtat lite iaf.
SKÖNT!




♦"There's nothin' wrong with lovin' who you are"
She said, "'Cause He made you perfect, babe"
"So hold your head up, girl and you'll go far,
Listen to me when I say"

I'm beautiful in my way,
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way


Mitt ALLT♥

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Gumman du gör det jävligt bra!! Men du vet ju vart din "familj" (sund) finns :))

    Du är varmt välkommen till oss, det vet du!!

    Och du vet ju vem som skulle bli lycklig då :P

    2011-03-11 | 13:30:39
  • Erika säger:

    Jag hoppas att allt löser sig så att du slipper känna att du slits mellan fotbollen och din familj.

    Kämpa på och ta hand om dig.

    2011-03-11 | 21:21:35
  • Maijsan säger:

    Det där med att få tiden att räcka till är inte det lättaste... men du gör det bra! Kram

    2011-03-12 | 11:02:39
    Bloggadress: http://thediary.blogg.se/
  • Elin säger:

    Vad roligt :) (hoppas jag ;) ) Om allt blir som det är tänjt ska hon förlösa oss också :)

    2011-03-12 | 15:33:55
    Bloggadress: http://elinsjostrom.blogg.se/
  • Patricia säger:

    Du är så himla stark! Förstår att du inte får tiden att räcka till. Förstår att du vill umgås med din familj mera. Men du gör det kanon vännen! Starkt.

    2011-03-12 | 19:58:10
    Bloggadress: http://ptk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: