Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Kat Von D - Min Idol!

Kategori: Allmänt

Bilder på presenterna från älsklingarna kommer när jag vaknar sen.klockan är nu 01.15 och jag kan inte somna!
Har legat och läst boken om Kat Von D.
Vilken kvinna,vilket underbarn!
Hennes konst på kroppar får en att tappa andan..drömmen vore ju att få bli tatuerad av henne..men de är bara fortsätta drömma mina vänner =)

Detta får mig att vilja ha mer..MER MER!!
jag vill ha MÅNGA fler tatueringar!

Dom 10 jag har nu har varje en betydelse av olika "kapitel" i mitt liv.

Forever in my heart -
 är en tatuering som jag gjorde för att hylla min mormor och en kär vän (Emma) som dog 06.

3 stjärnor -
på insidan av handleden är för min familj. (Mig,Micke & Algot..där kommer de fyllas på när familjen förhoppningsvis utökar sig i framtiden.)

Alis volat propriis  - 
På låret.

betyder "hon flyger med egna vingar" och jag tolkar den även som "att stå på egna ben" är hyllning till mig själv faktiskt.
År 06 var ett år av sorg, totalt svart!
jag förlorade min mormor och en väldigt kär vän tätt inpå varandra + att vi fick missfall någon månad efter de, så åren 06/07 är svarta år i mitt liv..07 var ett år att försöka bearbeta det som hänt 06.
Och det minna vänner var inte det lättaste. 
Jag var väldigt djupt nere i ett svart hål, men min sambo och mina vänner var mitt ALLT under denna tid.
så denna text får mig alltid att minnas hur jag sakta men säkert började ta mig ur "hålet" och började " flyga med egna vingar"

Love Life-

Love på höger fotled och life på vänster..varför ska man hata livet när man kan älska det?
Jag älskar mitt liv!


Det är några av mina tatueringar som betyder mycke för mig.
och som påminner mig om både bra och mindre bra perioder i mitt liv.
Jag älskar texter..så det lär bli fler =)
Algot är en tatuering jag ska göra snart iaf..ska ha det skrivet på ryggen..rätt stort.
jag har bilden framför mig på hur jag vill ha de, och de kommer bli skita snyggt!
Ska bara spara ihop pengar så det blir av..för de är ju inte gratis direkt =)
Men de är värt varenda krona!

Oj vad mycke jag surrar!
Nu ska jag försöka sova.

Ha det så bra alla vackra♥

♦One life, one chance♦














Mitt Liv, Mina val!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bilder på tatueringarna tack!

    2011-03-29 | 22:51:16

Kommentera inlägget här: