Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lördag kväll!

Kategori: Allmänt

tja tja bloggen! (hähä)

Sitter å poppar Rihanna - S&M
Riktigt bra!

idag har jag jobbat, vi var på birsta och kikade lite..mycke folk var de!
När jag kom hem så kom pappa och bröderna på en dag tidig fördelsedags fika.
fick trisslotter, gissa vad älskling gjorde?
jo han skrapade 75 kr * 10.. hur ofta händer oss..de högsta jag har vunnit på triss är 75 kr!

Efter firandet skulle vi haft middagsgäster, men de blev inställd. väldigt tråkigt!

Veckan som gått har jag som sagt varit tränings ledig..välbehövligt för både huvud och kropp!
har myst med underbara ongen min..och karln så klart =)
Algot är så go, han kramas och pussas..man blir alldeles varm inombord..lillskrutten min!

var till Krille och fick höften å nacken fixad i torsdags...han förstod varför jag hade haft ont...och jag kan säga att jag har aldrig hör de smattrat så mycke som denna gång!
men nu känns de mycke mycke bättre iaf!

Ja imorrn blir man 26 år och jag jobbar...men vi ska på himlabadet och härja så de ska bli skit skoj!


Algot älskar sina gummi stövlar, han älskar att ha på sig dom.
han går ut i hallen och tar på sig dom själv,och ibland går det inte
då blir han skit förbannad=)



Troll!


Rätt som de va satt han på tv bänken och dansade till så ska det låta!


Nä nu blir de sängen!
Ps..glöm inte att ställa fram klockan i natt!


♦you're amazing
Just the way you are♦

Kommentarer


Kommentera inlägget här: