Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag!

Kategori: Allmänt

Jadå var de måndag igen!

Tiden bara svichar förbi.

Natten som var hade jag skit svårt att somna..
låg vaken och läste kat von d boken, sen fick jag kliva upp och sätta mig här framför dumburken en stund.

Vi vaknade runt 06.50..så det blev 4.5 timmas sömn i natt.
Men det har jag inte känt av på hela dagen faktiskt..skönt de iaf.
Vi tog på oss kläder och gick en prommis efter frukost, sen hjälpte Algot mig i tvättstugan =)
Han älskar verkligen att hjälpa till här hemma.
när han har ätit klart säger han "tack" sen går han med grejjerna till diskmaskinen! haha..han snappar upp och gör allt som en annan gör nu.
Laga mat tycker han om att göra också, vi brukar hjälpas åt..han får hälla i grejjer och så i den maträtt vi lagar..och får han inte vara med blir han sur.
Gofisen våran,storkille!♥


Idag var Mickes släkt här, Micke fyller ju år imorrn..jag den 27 mars och han den 29..skit bra de,så kan man kalasa samtidigt!
Gud, nästa år fyller gubben min 30..hihi!

Nä nu ska jag slappa lite och sen försöka sova..hoppas jag kan somna nu bara =)


*om du möter en människa utan leende, ge den ditt*

Love♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: