Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helgen.

Kategori: Allmänt

Denna helg har varit jobbig, elr ja..det har varit jobbigt ett bra tag..och jag har sakta men säkert börjat inse att det måste ske en förändring.
Mer kan jag inte säga.


Igår jobbade jag, vi träffade Algot och Micke på norra berget där vi lekte och grillade korv & hamburgare.
Riktigt mysigt!






Min Älskade familj♥






Nu ska jag vila lite!
Ha de bra♥

Kommentarer

  • Ida säger:

    ♥ Puss på dig göllhöna!

    2011-05-10 | 08:12:52
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jag tror jag förstår vad du tänker på om det var en av alla saker vi pratade om på prommisen!

    Men tyvärr är det ju att man måste till förändringar, försaka eller ta vara på!

    Förresten så vill jag promenera mera...

    2011-05-10 | 19:59:42

Kommentera inlägget här: