Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Prinsessan Frida!

Kategori: Allmänt

Ja vad ska man säga?
ikväll har jag varit på bal, Fridas bal..snacka om underbart!
vilka människor!

Gud vad jag kommer sakna personalen och ungdomarna på skolan..hövva..längtar inte till den 10 juni för då kommer det göras av med 10000000000 pappersnäsdukar av bara mig kan jag lova. FY!

Vackra människa!







Isa (Assistent) och Frida


Jag och tokhöna!


Okey, vi skulle vara seriösa på denna bild..men vem kunde inte
hålla sig? ja ni har rätt..FRIDA.. SKIT UNGE ♥


Snygga Isa!


Nu ska jag sova!
har en liten sjukling hemma..lill gubben hostar och snorar som bara den!
Ha det underbart allihopa!
ta hand om varandra♥

Kommentarer

  • Erika säger:

    Å,vilka härliga och fina bilder!

    Jag kommer på studenten och jag kommer också att behöva ett gäng näsdukar kan jag lova. Fira och säga hej då till en elev som man jobbat med i 10 år kommer att kännas i hjärtat. Ojoj.

    Vi ses! Kram.

    2011-05-27 | 11:44:25
    Bloggadress: http://erikabergman.blogspot.com
  • Anki (momma) säger:

    Ojj vad fin Frida är /hälsa go gumman från mig/Kram/mamma/ momma

    2011-05-28 | 19:53:44

Kommentera inlägget här: