Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tröttare än tröttast.

Kategori: Allmänt

Ja de kan man ju säga att man är idag, kom hem till lägenheten 01.45´i natt.

vi åkte som sagt till östersund och spelade svenska cupen, det stod 2-2 i full tid. vilket betyder förlängnig 2*15 min..och då spelas dom 2*15 minutrarna även om nått lag gör mål..så matchen var 125 min igår..(5 min tillägg) kan säga att man var rätt slut i benen efter dom 125 minutrarna..haha..

Men vet ni va?

vi vann på straffar iaf..5-3 !!!  Lina gjorde 3 riktigt bra räddningar..duktig den tjejen. sen dunkade Glas,Kim och Hjolman in varsin så var de avgjort.

bäst var Hanna som körde robbot dansen efter sin..haha!

Jag fick pris som matchens lirare..KUL KUL! fick ett armband och örhängen från snö of sweden.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Algot, sen ska vi nog gå ut en sväng.

Data laddaren kommer nog idag elr imorrn..längtar!

ha en bra dag!

Kärlek♥

Kommentarer

  • Anita säger:

    Måste nog ta och se nån match , kan väl meddela om ni spelar nån gång i närheten av Sollefteå // anita

    2011-05-04 | 16:55:49
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Anki (momma) säger:

    Kul...Gumman.Algot å jag hade kul igår,han provade...sina nya kort brallor X 2 med långisar under...Lillhjärtat och ville inte ta av dom..haha...Kramar till er.

    2011-05-04 | 17:48:21
  • Jennifer säger:

    Grattis till matchens lirare! du vet att du kan, och det vet vi andra också! du är bäst! puss och kram <3

    2011-05-04 | 21:24:05
    Bloggadress: http://jenniferha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: