Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

OJ, bra jobbat Tulay =)

Kategori: Allmänt

Svarar här till dig Tulay!
Fan vad bra jobbat, så man skulle inte känna igen dig om man skulle se dig nu alltså? =)
jag vet inte..när jag ger mig fan på att börja.
Jag hoppas snart!!!! =)

Hur har ni det i sthlm?



Idag blir de lugnt hemma.
packa lite, mysa lite =)

Algot är sjuk, lillhjärtat vårat..snoret rinner och han hostar som bara den!
Imorrn är de näst sista matchen för säsongen.
fort har det gått..
undra hur man ska göra nästa år?
Det får man fundera på senare..inte tid å tänka på de nu!

Nä ork inte skriva nå mer!

Hörs babes!



Kommentarer

  • Frida Lidén säger:

    Hej! Hoppas det går bra för er med flyttförberedelserna:-) Tack för tipset! Vi ska nog försöka se om vi kan försöka köpa eller hyra ett fristående hus om vi ändå ska flytta (Micke håller ju på med musik och vill gärna kunna grejja även sena kvällar utan att störa någon utomstående när han komponerar. Vi hade ju tänkt vänta med att köpa hus tills vi börjar jobba igen efter föräldraledigheten men det börjar bli trångt nui vår 2a så finns möjligheten redan nu så ska vi ta den trots att inkomsterna är lite lägre nu.Annars får vi försöka hyra något hus eller dylikt.

    2011-09-18 | 13:34:54
    Bloggadress: http://fridaliden.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Hehe jo du känner nog igen mig. Men du lär se en slankare Tulay. Känns skönt att äntligen väga så som man gjorde innan barnen.



    Vi har det super i Sthlm. :-)

    kram på er

    2011-09-20 | 14:17:26

Kommentera inlägget här: