Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Säkrat div 2 spel även nästa år!

Kategori: Allmänt

Idag mötte vi myssjö/oviken hemma på maland.
Vinst och vi skulle säkra div 2 spel även nästa år..
och vet ni vad?
vi vann med 6-0!
så jävla skönt..fick hänga 3 st också..skönt..behövdes!
2 matcher kvar av säsongen nu..shiiit va fort de gått!!
är ju van att hålla på till mitten av oktober =)

Sen ska jag börja gå på gym och köra LCHF tror jag.
elr jag SKA.
Ska bort med några kilon och bygga lite muskler =)
Någon som hakar på?
hehe!

Imorrn väntas jobb men underbara Frida♥

Nu ska jag mysa ner mig i soffan!

ha de bra allihopa!

Puss puss



Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej!

    Tack, vad glad jag blir! Roligt att jag hittade din blogg nu också, ännu mer roligt att läsa!

    Vart ska ni flytta då? :)

    Väggen i vardagsrummet är ett laminatgolv som vi köpte på Bauhaus. Märket var typ "golviba" eller något liknande, minns inte precis. Tapeten i Alfreds rum är ifrån märket InTrade, och kollektionen heter "kompis"! Den är galet fin ;)

    2011-09-11 | 18:54:53
    Bloggadress: http://marian.devote.se
  • jenny säger:

    Vart ska du träna??

    Behöver någon som drar med mig..

    Grattis till segern!



    Hoppas få besöka er i huset snart

    2011-09-11 | 21:58:09
  • Maria säger:

    Ja henne jobbar jag med :) Men vi jobbar inte på samma avdelning ;)



    Vad härligt, förstår att ni längtar mycket nu :)

    2011-09-12 | 12:34:07
    Bloggadress: http://marian.devote.se
  • Frida Lidén säger:

    Här körs också LCHF av både Micke och Mig ;-)

    2011-09-12 | 13:38:06
    Bloggadress: http://fridaliden.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Jag kör oxå lchf. Har gått ner 17 kg. ;-)

    När börjar du?

    2011-09-17 | 07:48:17

Kommentera inlägget här: