Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Wai wai, jäva,jäva!!!

Kategori: Allmänt

Men tjena tjena alla penisar? och vaginor som läser här!
Välkomna!

Hur mås de?

Idag har vi bara myst på här hemma jag och Aggi medans pappan i the family har jobbat.
Vi packade mina kläder i flyttlådor och hade tvättstuga på morgonen.
Sen tog vi en promenad, Aggi cyklade och jag höll i pinnen där bak, Apan var med också..den han fick då vi var på furuvik..den skulle absolut med..så den fick hänga runt halsen.
Har ett kort på de men orkar inte hämta sladden till mobilen just nu så jag kan föra över den, så jag tar de imorrn =)
När vi kom hem så sa Aggi: Aggi meeja ooot!!
Så då var det bara att hämta hink och spade och bege sig till lekparken..
Där gjorde vi sand kakor som aggi stampade sönder och tokskrattade efter han gjort de..Bustroll!
Meja Kaki mamma meja kaki!
Sen började det regna så vi fick gå hem och förbereda middagen, efter de stack jag på lite egna ärenden =)
och efter ärendena så var det fotbollsträning! väldigt skojsigt!

Vi har suttit och kollat och bestämt el leverantör och bredbands leverantör nu.
så det ska fixas imorrn..man har ju bara skjutit de längre å längre fram..men nu är de nog på tiden att göra de så vi inte står där utan el och bredband när vi flyttar =)

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag längtar!
Kommer troligen leva i inredningsbutiker dom kommande veckorna..så undrar ni var jag är kan ni ju börja med att kolla dom! hihi!

Nä nu ska jag snusa kudden, tidig kväll ikväll!

Ha de gött!

Rock on!










Kommentarer

  • Jensa säger:

    Heloj.

    Kul ni verkar ha då ni är ute. Vore ju ännu roligare om barnene letke tillsammans så kunde ju mammorna sitta å snattra..

    Men Henke å Aggi verkade inte vilja leka men det blir nog bättre då de blir äldre.



    Jag komde bara på.. Blev det någon ny tatoo?? nyfiken



    KRAMAR från Jenny

    2011-09-13 | 13:54:58
  • Emma säger:

    Hej gullan!

    Så du skriver, hahaha hej alla penisar!

    Tur att du höll i pinnen där bak åt Aggis så han inte jamla..

    Lav jo..Pöss på puppan

    2011-09-14 | 12:54:52
    Bloggadress: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: