Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Starkare!

Kategori: Allmänt

Todilo!
satt och funderade på hur länge sen de va jag opererade bort tumören..
10 månader!!
shit.. känns som ett par månader tillbaka bara..
såhär snart ett år efter operationen mår jag helt ok.
Det tog hårt både psykiskt och fysiskt de man gick igenom....
Men vad är de man säger?
De man inte dör av, gör en starkare!
SANT!
Jag har lärt mig att prioritera vad som är viktigt att lägga energi på!
Ta hand om mig själv, min familj och mina vänner!

Skaffa PT gjorde jag för min egen skull, bli tightare och må bra i kroppen.
Bland de bästa jag gjort för mig själv!

Algot.. vad ska man säga om den underbara lilla varelsen?
han utvecklas så de knakar.. finns de ingen stopp knapp? man hinner ju knappt med :)

Micke my man! vad vore man utan honom? han som stått ut med mig under alla dessa år och funnits där och stöttat mig! ❤

Selånger FK!
mina underbara tjejer som jag är så sjukt stolt över. Det är en ära att få spela med er! Ni är grymma!

Nä nu ska jag se om skallebanken försvinner!
Ha de bra och sköt om er!
Puss







Kommentarer


Kommentera inlägget här: