Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hjärtat!

Kategori: Allmänt

ååhh idag var jag och älsklingen på MVC och lyssnade på vår lilla skatts hjärta i min mage...vad läckert de lät.. poffpoffpoffpoffpoff... 159 slag hade vår lilla skatt!
om 2 veckor ska vi på ultraljud på sjukhuset!
LÄNGTAR då får vi se vad som gömmer sig i min lilla mage :D

puss

Kommentarer

  • Amelias Mamma säger:

    Gissar på en liten tös=)

    2008-12-02 | 21:02:38
    Bloggadress: http://www.bdb.se
  • Maijsan säger:

    ja de där med hjärtljud är underbart... imorn är det Ul för oss :) Jag längtar!!

    2008-12-03 | 09:05:37
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • pattis säger:

    Heej!=) jaså vilken tidningen då? :P himla va uppmärksamhet de gav när jag bytte. jaja, sminkningen går kanon! =D och snart får ni en bäbis! thihiii.

    2008-12-03 | 11:40:57
  • Anna säger:

    Heej, såg ditt sms, gud va kul. Det blir nog en lite tjej. Lugn du, magen kommer snart, och när den väl börjat växa... då växer den :) Massor med Kramar Anna

    2008-12-03 | 17:25:49
  • Maria säger:

    Åh vad spännande!! Visst är det fantastiskt!

    Ännu otroligare är det med ultraljudet, då ni kommer att gå igenom minsta detalj hos ert barn, så att allt ser bra ut. Det tog lång tid för mig att förstå att det var vårat barn som syntes på skärmen och att det var inifrån min mage!! Livet är facinerande!!

    Jag önskar er all lycka till och hoppas att du får må bra och njuta av graviditeten!! Tiden går så fort så försök ta tillvara på varje sekund! ler

    Hugo är snart fyra månader och jag tycker att det var nyss, som vi fick reda på att jag var gravid!

    Stora kramar, Maria

    2008-12-03 | 23:24:47
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/
  • Maria säger:

    Just det. Jag gick också hos henne nu när jag väntade Hugo. Hon är ju helt underbar! Är man det minsta orolig så vet man var hon finns :)

    Det som är så häftigt med ul på sjukhuset är att tekniken är så mycket bättre, så man ser så mycket mer. Så ni ska fråga om de kan se vad det är för kön?

    Ja jag förstår verkligen att du längtar. Jag kan till och med längta tillbaka till känslan som du är mitt uppe i nu, även fast jag har min lilla skatt hos mig redan.

    Var rädd om dig och magen!!

    Kramar från mig och Hugo :)

    2008-12-04 | 11:35:18
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här: