Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Storstad och mys!

Kategori: Allmänt

Tjollahoppsansa!!

nu har ja å älsklingen planerat semestern, de blir Huvudstaden sthlm. 3 dagar nu i juli! UNDERBART!
bara shoppa,grönan å mysa!♥

idag började dagen med att ja klev upp och gjorde mig klar för att åka till jobbet.
väl på jobbet möts man av en alltid lika morgonpigg gojänta =)

vi stack på stan å träffade min kära vän ida som nyss skällt ut en gubbe och frågat om han fått körkortet i kornflakes paketet..haha..de är ida de!!

köpte lite smink på stan idag som ska vara bra..så nu håller vi tummarna :P
I.D Minerlals tror ja de hette!?

nu har jag precis kommit hem från träning..helt slut!!
ska gå på ica nu och handla..å träffa Emelie å Axel =)

ha de bra allihopa!

Kommentarer

  • Tina Nilsson säger:

    heeeej hjärtat.. jjaaaa vi måste ses... verka som om vi alltid gå förbi varandra när vi jobbar.. ja jobbar kväll då jobbar du dag .m.m.m Suck nu måste vi ses...Puss gumman

    2008-06-26 | 20:51:33

Kommentera inlägget här: