Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Matlagnings dax, det blir Lax!

Kategori: Allmänt

haha..vilken dålig överskrift =)
men har man tråkigt så har man..hihi!

har precis kommit från affären, var å handlade lite så jag kan göra lax, potatis å romröra tills älsklingen kommer hem, mums va gott.
passade på att köpa en snickers glass som jag precis vräkt i mig, åsså Melon..men den ska ja spara tills efter maten.

imorse tror ja lilleman i magen ville ut, kolla så roligt de ser ut =)



ska börja med maten nu!
ha de bra!



Kommentarer

  • Maijsan säger:

    hahaha ja snacka om att ligga på ena sidan och trycka ut magen!! :D mmm va gott de lät med lax, själv blev det grillat för 3e dagen i rad för mig... :P haha

    2009-04-20 | 16:45:48
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • madde säger:

    Men herregud..ja,han verka vilja UT!!!;) Men gud kan magen verkligen bli sådär:S :D:D

    2009-04-20 | 17:17:21
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Den känslan kom jag ihåg :D du kommer att se ut sådär hela tiden när sammandragningarna sätter igång. Eller så är det olika för alla, men så såg jag ut varje gång jag fick en sammandragning för att jag inte hade nån hull på magen, hela bäbis trycktes ihop :D



    Förstår du att det snart är dags???? wiiiiiii



    2009-04-21 | 14:28:56
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: