Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Natti Natti!

Kategori: Allmänt

Var ner och körde lite kondition och styrke på gymmet idag, lutar åt att jag går ner imorrn med=)

Nu ligger mina älsklingar i sängen och ska sova,Algot äter välling först bara.
Han är så roligt lilleman, han ålar..drar sig lixom med händerna..han ser lite ut som en ödla när dom går..förstår ni? =)
iaf så är han överallt nu, också säger man: men nu du kommer mamma och tar dig...då sprattlar han så mycke att han knappt tar sig någonstans..haha..han är så sööööt.
Gofis!

Nä nu ska jag nog krypa ner med mina kärlekar.

Ha de bra allihop♥

Natti

Kommentarer

  • Emilia säger:

    hej jag vill bara önska dig Gott Nytt år

    önskar

    Emilia:)

    2009-12-31 | 10:03:39
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Vart tränar du någonstans?

    Har sån lust att börja träna igen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Men ska på tillbaka koll den 4 och då hoppas jag att allt ser bra ut så då är det bara att köra ihång ige:)

    Och angående det du skrev till mig och träffarna och så. Så är jag verkligen jätte gärna med :) Skulle vara så kul att få träffa lite folk som vet vad det handlar om och ha några att prata med och så:) Tack som frågar.

    Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en underbar jul. Och att ni får en kanon kväll i kväll.

    GOTT NYTT ÅR på er! Kram kram

    2009-12-31 | 11:46:41
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: