Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Gatufesten,Mini golf mm..

Kategori: Allmänt

Hejhej!

var några dagar sen jag skrev nu, haft fullt upp..elr inte..haha..har inte orkat skriva bara!

vad har vi haft för oss då?
ja..vi var och spelade minigolf häromdagen, elr Älsklingen,Näsa,Putte,sofie,CA, och Ida spelade..jag och Algot var hejjarklack =)







Igår var vi på Gatufesten en sväng, å fy fanken va varmt de va..uffa!
man flöt ju nästan bort..å då ljuger jag inte!
vi gick och kikade lite iaf..
köpte ett par hörsel kåpor till Algot i tisdags, haha..han var så söt i dom..titta själva!
fick stränga order av pappi att dom skulle vara röda, så han kunde klistra fast ett Timrå IK märke och ett Liverpool märke på dom =)


Mammas & Pappas gofis!



Nä nu ska jag gå och kika på min underbara son när han sover så sött!

Ha en bra dag allihopa!





Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh vilken sammanträffande. jag har funderat hela dagen på om jag ska inhandla ett par hörselkåpor till min lilla pojk. Men han är bara 1 månad gammal. Det borde ju gå ändå eftersom han bara ska ligga ner i vagnen (de kan ju inte bli för tunga då menar jag) Vilken sötnos du har föresten :)

    2009-07-03 | 16:08:04

Kommentera inlägget här: