Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mat mat mat!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

är det någon som har bra mat tips?
behöver lite påfyllning så man kan börja laga lite nyttig mat här hemma =)
skriv gärna om ni har något mumsigt ni sitter på!!

Idag vaknade jag halv 9, shit va ja sov tugnt..märkte inte ens att älsklingens klocka hade ringt och att han hade åkt på jobbet.
lilleman vaknade i samma veva och ville käka lite, sen somnade han om så han ligger i sängen å snusar kudden fortf.

idag vet jag inte vad man ska hitta på, kanske drar upp på isladan å kikar på Hulda (Mathilda) när hon ska på skridskoskola med syster sonen senare på eftermiddagen =)
elr är de egentligen du Hulda som ska lära dig?..haha nää om ni bara visste hur kung hon är på grillorna..passa er ;)


Nä nu ska jag fortsätta kika efter nyttiga recept!
haha!


ha de bra!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    kycklinglasagne ! :D MUMMA

    2009-09-22 | 22:11:55
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Malin säger:

    Vegetarisk köttfärssås och spagetti! Köp Quorn-färs istället för köttfärs, soyagrädde och nån tomatpuré som du tycker är god! Det är riktigt gott, mättande och framförallt NYTTIGT! :D

    2009-09-24 | 08:02:16
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: