Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tävling hos mig, i sammarbete med Pingpongbarnkläder.

Kategori: Allmänt

Har fått äran att hålla i en tävling i sammarbete med Pingpongbarnkläder

Här nedan kommer jag lägga ut 4 varor från deras underbara sortiment, där en av er läsare har chans att vinna en av dessa grejjer.






Nedre högra hörn är en Babybody, Älskling Finns i strl 50,60,70 & 80

Nedre vänstra hörn är en Baby baddräkt, Älskling finns i strl 50,60,70 & 80

Övre vänstra hörn är ett Örngott

Övre högra hörn är ett Silver armband för barn, silver, 13cm



Jag är med och tävlar om en av dessa artiklar från 
Pingpongbarnkläder.se 
Hos 
Angenf.blogg.se! var med och tävla du med, klicka här 
Ni har chans att vinna en av dessa grejjer.
Lycka till!



Det jag vill att ni ska göra är:
Lämna en kommentar och skriv vad du helst skulle vilja ha av dessa artiklar & vilken storlek!
skriv med namn, bloggadress och din mail.
Publicera bilden+texten i din blogg.

Tävlingen avslutas 
Onsdagen den 21 April.




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: