Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God kväll!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ledig, är ledig 2 dagar efter jobb helg..passar ju perfekt nu när Algot fortf är krasslig.

Så idag har vi varit hemma och myst, jag har lärt Algot hur man hoppar på sidan som vi gör när vi värmer upp i fotbollen, hahaha han är så jävla söt när jag gör de!
kanske filmar nån dag och lägger upp!

Sen bar de iväg på styrke träning med den andra familjen (laget)
alltid lika roligt att få plågas så svätten rinner av Emma..haha..nädå. hon är duktig den där Emma!
Stor Eloge till henne som både är spelare och fystränare! 5 av 5 toasters.

På fredag ska vi på julfest med Mikes jobb, på södra berget..någon som varit där å käkat julbordet? var de bra?
skoj ska de bli iaf.
Algot ska vara hemma med Farfar och mysa, han blir alltid lika glad när farfar kommer, dom ses inte lika ofta som förut, Farfar far ju bara runt i en buss och ser till att klubborna och materialet är där de ska, hihi!

har suttit och fixat på min tattoo jag ska göra på fredag, det blir min 10:e.
ska se om älsklingen orkar knäppa kort på alla nån dag så ska jag lägga upp här.
det är mycke personliga tatueringar, som betyder något för mig.
jag tycker om texter, så detta blir min 5 text, kanske 6 om jag gör 2 st nu på fredag.
Den jag först och främst ska göra är slutet av ett sms jag fick av en kär vän som försvann fån oss alldeles för tidigt.♥ saknar dig gumman!
sen den andra är ordet Tuffing.
Min mormor kallade mig det när jag satt hos henne när hon låg på sjukhuset dagarna innan hon gick bort. så de är ord som betyder väldigt mycke för mig.

Jag saknar min mormor väldigt mycke, min mormor kommer alltid att vara min hjälte..min stålmomma!


Nu ska jag gå och krypa ner brevid min älskling.

*Den vackraste stunden i livet var den då du kom*







Kommentarer

  • Angelica säger:

    Vi var på Södra berget i fredags på julbord. Showen från Wallmans är den bästa. Maten är helt ok. Mycket! :)



    Ha skoj då ni ska dit!

    2010-12-14 | 12:37:06
    Bloggadress: http://angelwestrin.wordpress.com

Kommentera inlägget här: