Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fyfan

Kategori: Allmänt

Inte trodde jag de skulle bli så jobbigt när han åkte, men snart är en dag avklarad iaf, av16..

Dagen idag har varit väldigt jobbig..Algot ät jätte förkyld å har varit jätte ledsen hela dagen, å jag har varit ledsen..ja..inte lätt =)

Imorrn får Algot vara hemma med momma på förmiddagen, sen kommer morbror mattias och passar honom en stund tills jag kommer hem, vill inte he iväg han på dagis eftersom han är så förkyld...hemsk hosta å snoret rinner.
Mammas älskling♥
Får se hur han är imorrn, tvivlar på de bättre!

Nu har jag precis pratat med Mike på msn, dom har precis kommit fram till huset dom ska bo i...dom har haft en låååååååång resa..började kl 06.50 imorse..fyfan..skulle aldrig palla att flyga så länge =)

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp på jobbet imorrnbitti...är ju bara sisådär 4 timmar kvar tills man ska upp!

*Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag*


börjar nedräkningen...dag 1 av 16 är avklarad! √




Saknar dig pappa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: