Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag!

Kategori: Allmänt

Hello.

Idag är det måndag..å idag började pappi Mike å jobba efter 8 månaders föräldraledighet =)
så nu jobbar vi båda igen, känns väldigt konstigt att man ska behöva lämna sitt barn till Dagis..Men han tycker ju att de är skita roligt stor killen våran.

Men idag är jag ledig, och imorrn med så Algot är hemma och myser med mig nu.
sen kommer jag vara ledig rätt mycke framöver också, så Algot kommer få en mjukstart på dagis.

Många som har börjat fråga ang syskon till Algot nu..blir väl om 2-3 år kanske..jag ska ta tag i styrke träningen nu efter fotbolls säsongen är slut,och sen kanske jag ska spela fotboll även nästa år..beroende på hur det ser ut med allt här hemma.
visst är man sugen på en till nu på engång,men nä...inte än =)

Nu ska jag göra lite lunch till mig själv medans Algot sover!

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • PAtricia säger:

    jaaa syskon till Algot vill jag också se:D

    2010-09-20 | 20:23:33
    Bloggadress: http://ptk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: