Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

SDFF-Västerås !

Kategori: Allmänt

Sitter och väntar på att Bettan ska ringa så vi ska in till stan och äta lunch innan våran match som börjar kl 15.

Sen blir det middag här hemma...Pappi (Min pappa)fyller nämligen år idag! GRATTIA PAPPI!

Beställde hem ett linne från Kan dee förut..hon är duktig den tjejen!
hon firar 1 års jubileum i helgen så de är massa erbjudanden där kika in vettja! www.kandeeshop.se

Nu ska jag göra mig klar!

Hörs sen!

Bajs!

Kommentarer

  • Jennie & Grodan säger:

    Grattis till din pappa :D



    Sv: ja förbaskat vad små blåsor kan göra ont! Visste inte att jag använde tungan så mkt som jag gör, haha, vad jag än gör så gör det ont.

    2010-09-27 | 08:31:02
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: