Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Träning!

Kategori: Allmänt

Helo!

Jag håller ju på att försöka ta tag i mig själv och min kropp.. känner att kroppen har förfallit lite efter jag opererade bort tumören på äggstocken och var sängliggandes nån vecka..

Så nu gott folk, har Angen skaffat sig en PT.
Japp ni läste rätt.. en PT :)
Calle "bara" Bolund heter han och han kör verkligen skiten ur en.. vilket jag behöver!
Jag gillar när man kommer till ett pass och de första han säger är " I morse fick jag en kille att spy" Haha jaha! vad trevligt.. du är på de humöret idag.. så då är de bara köra och hålla käften typ ;)

Nu är mitt stora problem de här med att ta sig upp på morgonen och gå den där jävla promenaden en timme...

1. jag sover kanske hellre.
2. vi bor vid en skog så jag är lite rädd för att älgarna som bor där ska komma och ta ihjäl mig.
3. Jag har nog bara dom där som ursäkter, för att jag har hamnat i en lat jävla period i mitt liv...

De är väl för fan bara att kliva upp och gå den där jävla timmen på morgonen..
kommer älg jäveln så spring för faan!!
haha.. jag måste berätta en sak jag gjorde för ett tag sen nu när vi är inne på älgar..
Appar ni vet.. haha..Jag tog hem en app med läten av gevär. Så skulle de komma en älg skulle man ju bara ta upp telen och he på de där så lät de som man sköt mot den så den sprang iväg.. rätt smart va!? haha!

Nä men frågan jag ställer mig är ju självklart varför?
Varför vinner dom där jävla skit rösterna i huvudet som säger "Nä men ligg kvar i sängen en stund till" "åhh men ta en godis"
Det är ju bara jag själv som kan se till att jag får dom resultat jag vill..
Jag har väl fortf lite kvar av den där trappan jag skrev om i tidigare inlägg.. att ta mig tillbaka till toppen av den efter all skit förra sommaren.

Nu ska jag fan ge 100%.
vill inte komma till Calle vecka efter vecka och skämmas för att man inte går promenadjävlarna!

Hejja mig!

Ta hand om varandra där ute!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: