Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

TACK!

Kategori: Allmänt

 
Vill börja med att säga tack!
Tack för alla peppande meddelanden och ord alla har skrivit. Det betyder mycket! 
 
Är lite nervös idag. 
Tant röd har såklart börjat krångla. 
Eller ja.. De är 1v kvar till hon ska komma och iförrgår och igår blödde jag lite.. och efter allt jag gått igenom med cancer som liten och tumör 2013 så tänker man ju de värsta.  Så de ska bli skönt att få komma och få de undersökt. De kan ju vara så enkelt som en infektion eller nå hormon rubbningar som ställer till de. Men i mitt huvud är de alltid de värsta. Så kommer jag nog alltid tänka. 
 
Jag ska även på återkoll efter tumören 2013 nu den 20e. 
Ska ta upp frågan om man inte kan få ta bort äggstocken jag har kvar och livmodern efter andra barnet. Om vi nu får ett till barn! 
Så jag slipper den oron.  Sen kan man såklart få cancer på andra ställen. Men då är dom 2 möjligheterna borta iaf. Där jag haft mina problem.
 
Ha en fin dag allihopa! 
Kram

Kommentarer

  • JennyG säger:

    Go kram till dej!!

    2016-09-14 | 15:42:13

Kommentera inlägget här: