Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Onsdags sysslor!

Kategori: Allmänt

hej hopp, jaha då var de onsdag!
fan veckorna bara går..igår firade ja i min babe 7 underbara år tillsammans...jag bjöd på en glass när han kom hem från träningen..haha!
de är väl kärlek de.♥

 Älskar dig min solstråle!

imorse vaknade jag, sen åkte ja in till stan en snabbis å sen hem igen.
Blivande mamma Emelie ringde å frågade va ja gjorde så ja gick till henne å kollade på hennes kåta grodor som lät konstigt å nästan hade samlag. haha.
sen knallade vi iväg en sväng på byn.

imorrn kommer bäbisen Emelie, nu hoppas ja verkligen de blir så =)
huga..lillbäbis..hihi♥

nu sitter ja å kikar runt på massa sidor på internet, finna ju några roliga =)

kan för övrigt meddela att vi fick Umeå IK i svenska cupen, så innan den 11 juni kommer dom hit på IP och spelar =)
skoj skoj! dom har ju bara varit här 4 ggr tidigare...mött sdff 2 ggr å sund 2 ggr.

nä nu ska ja kika vidare.

må gott allihopa!

/Angen

Kommentarer

  • elin säger:

    Yes jag får säga grattis till er också :)

    2008-05-21 | 14:29:46

Kommentera inlägget här: