Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hungrig mage och berg&dalbana

Kategori: Allmänt

Nu håller jag å älsklingen på att vänta på att maten ska bli klar..min mage skriker efter mat nu!!!
det blir bakad potatis med kräftstjärts röra..mumma!!!

Hungrig Mage




Mitt humör idag har verkligen varit berg och dalbana..fy.. STACKARS MIN ÄLSKLING 
ena stunden vill ja bara grina å andra stunden är ja glad..hormonerna tro? JO..
haha..jag började till och med å grina idag, jag satt och grejja å försökte få till så jag får in musik på mobilen via ett program..men tror ni de funkade? NEJ!
så jag satt och svor å hade mig, till slut sa älsklingen till  mig som stod och målade i  samma rum (barn/datarummet): men sluta grejja om du bara ska sitta å svära å hålla på...då kände jag hur tårarna började komma och jag gick därifrån å in i köket och klämde fram några tårar innan jag åter igen gick in och försökte...haha..man känner sig så löjlig ju..men tårarna bara kommer..de går lixom inte att styra.. =)
Nu funkar de iaf att få över musik till telen..så de så!

imorrn är de fotboll som gäller för hela slanten, först har älsklingen träningsmatch å sen har SDFF serie premiär!
så vi ska på stan å käka lunch å så mellan matcherna..mysigt!

vi var på bio igår också, såg the Uninvited...den var helt ok!

ne nu ska jag se om pärerna är klara i ugnen, tyckte dom ropade efter mig!

ha de bra allihopa!

Mvh/ Berg&dalbanan!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag såg The Uninvited jag med (fast hemma;P)..Den var som du sa, okej...men slutet var inte så värst bra eller :P

    2009-04-19 | 01:32:31
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • madde säger:

    hehe..jag som trodde det bara var jag som var löjlig!!!=)=) Får själv hålla i mot tåtar ofta!:D

    2009-04-19 | 10:36:37
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • idun säger:

    Vilken kanonfin mage du har =)

    Härligt!

    Jag känner igen det där mer hormonerna ;P

    kram

    2009-04-19 | 11:21:46
    Bloggadress: http://ajdune.blogg.se/
  • Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

    Härligt med hormonerna! ;)

    Hoppas ni snart får möta lillen. =)

    Kramar

    2009-04-19 | 11:45:34
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • Jennie säger:

    och humöret fortsätter svänga när bäbis kommer ut ... här är det också berg och dalbana ;) men det är nog för att man inte sover och äter som man brukar, utan för anpassa sig när det finns en lucka.



    Trött och grinig Jennie hövva

    2009-04-19 | 15:16:21
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Carina Östberg säger:

    Fick länken till din blogg av Anki. Läser din Berg & dalbana med ett leende. Kommer ihåg att jag mådde precis som du när jag väntade barn(fast det är många år sedan.)

    Kram till er.

    2009-04-20 | 13:05:57
  • Veronica säger:

    Du har verkligen världens finaste mage!

    2009-04-20 | 16:04:18
    Bloggadress: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: