Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

HA HA HA!

Kategori: Allmänt

var hos morfar idag och gick igenom gamla kort..haha..gud så ja skrattade.
ett kort  hade mamma världens hockeyfrilla..fyfan va fult.
sen hennes kära bror med snygg brillor å grejjer..haha!

hittade även några kort sen fotbollen då man var liten..man var verkligen snyggast då..elr?




här är jag när ja är nyfödd också =)



ska lägga in lite mer sen..nu ska ja åka på stan sen inomhusligan =)

ha de bra!

Kommentarer

  • Blivande mamma tina säger:

    Tjohooo gravida kvinna. ja ska taggar dej : )

    2009-02-02 | 22:27:56
  • Jennie säger:

    ja visst e låten fin :)



    Hur är det me dej idag då?

    2009-02-03 | 20:16:25
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Foglossningen som gör ont?



    2009-02-04 | 08:19:23
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    jo jag mår faktiskt bra, får lite små krämpor hit och dit men kontrollbart :) blivit MKT bättre sen jag gick ner på halvtid på jobbet pju



    Jag hade kunnat boka in er på hotellet där jag jobbar (stureplan) då hade ni haft väldigt nära till UL också :) Vet inte vart erat hotell ligger men antar att det är vid tegnerlunden ;) och det är ju inte långt ifrån UL heller.

    2009-02-04 | 10:01:40
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: