Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Full Fart!

Kategori: Allmänt

ja de kan man säga att de har varit idag, började dagen med att kliva upp för att jobba, sen efter jobbet var jag å babe på infomöte ang föräldrapenningen på försäkringskassan..efter de stack vi på subway å köpte varsin macka med oss hem..var hemma ca 2 timmar sen bar de iväg på förlossningsinfo på sjukhuset, de va skit roligt tycker jag, nu vet man vad man har att vänta sig..gud vad jag längtar..måste nog vara enda gången jag längtar efter smärta =) haha!

när vi kom hem var de fotboll på tv.
Liverpool-RealMadrid
Pool seger med 4-0 vilket betyder att dom är vidare i CL. härligt grabbar!!

Ne, ska man gå å lägga sig kanske!?
imorrn ska ja nog sova ut...om jag kan..hoppas de iaf!


Mami & Papi längtar efter dig vår underbara skatt


Kommentarer

  • Anita säger:

    Jag förstår att ni längtar , allt kommer att gå perfekt.

    Lycka till med allt

    PS Vi syns i sommar , stugan är bokad till onsdag v 30

    Kram Anita

    2009-03-11 | 18:41:15
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Anna E säger:

    Hej =) när vare du slutade jobba? Kram Anna

    2009-03-12 | 09:44:41
  • Angen säger:

    jag slutar jobba på söndag =)

    2009-03-12 | 14:06:32
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: