Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Morgon Promenad!

Kategori: Allmänt

nu ni har Angen varit duktig, vaknade imorse när älsklingen klev upp för att åka på jobbet och sen kunde ja inte somna om..satte mig vid datorn en stund med sen såg ja solen sken så jag tog på mig kläder och gick örnen runt =)
så nu har man varit på promenad och fått frisk luft. ska börja göra de varje morgon nu..då har man hela dagen framför sig sen å hitta på saker..har legat på sofflocket ett bra tag nu kan ja lova..slöast blev man när man la ner fotbollen.
men nu måste ja skärpa mig så man orkar ta sig tillbaka sen!

Barnmorskan idag kl 10.
blir väl lyssna på hjärtljuden och se om vågen klarar av tjockis Angen =)
jag har faktiskt inte gått upp så speciellt mycke..vilket är väldigt skönt!
men de är ju 7½ v kvar så de kan ju bara rassla till så ser man ut som en köttbulle =)

efter barnmorskan ska ja iväg på badhuset och bada med älsklingens syster och hennes små busungar.

Här är våran snygging Fisen som ligger och solar sig på enda solen som lyste in just nu i rummet!
go Fisen våran!




ha de bra!

Kommentarer

  • madde säger:

    Jaha..ok:D Tycker man borde få göra ett till UL:D Det vill jag!!!=) men vad bra att han växte som han ska då!=)

    2009-03-18 | 09:06:03
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Tessan å Eddie säger:

    Får man fråga hur mycket du gått upp sammanlagt?

    2009-03-18 | 15:20:30
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: