Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lyssnar på Vh1

Kategori: Allmänt

Tjopp!

sitter i soffan å lyssnar på musik, älsklingen ligger å snarkar här brevid.
och jag knäpper kort med webcamen..HAHA!
snäll sambo man är =)








Gud va skoj man kan ha då..MOhaha..nä tror fasiken de är dags för fröken Forsell att sussa kanske, lite övertrött? jo tack.
Är så trött att ja känner mig full tametusan, men denna kropp har inte fått i sig alkohol på ja..jag ljuger inte om ja säger nästan 2 år.


Gó å Glá Kex choklad!


Åå hurrni, Go Natt!

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Hej

    jag sankar dig jätte mycket

    ha en bra Lördag

    Kram Emilia

    2009-10-31 | 20:04:30
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: