Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sorg i familjen!

Kategori: Allmänt

ja natten mot torsdag var inge vidare rolig..Fisen, våran katt blev jätte dålig..han höll på att dö här hemma...så vi fick ringa jour veterinären så Micke åkte till matfors kl 01 så han fick somna in..fy..inge roligt alls!
Algots bästa vän...idag letade han efter honom..gick ut i hallen och ropade på honom och letade..lillgubben!

Så i torsdags gick man mest som en zoombie..

I helgen jobbar jag..så det är full fart, jag har världens bästa jobb..sen när jag går av imorrn kväll så är jag ledig fram till den 12 juli..semester! ska bli skönt..ska ta en tripp till Mickes moster i sollefteå och sen ska vi bara njuuuta.
sen sticker vi ju till götet i slutet av juli...fan vad jag längtar...behöver komma härifrån lite nu känner jag..vila kroppen och knoppen.


R.I.P


Kommentarer

  • Jenny säger:

    Kram till er!

    2010-06-26 | 21:31:11
  • Sofie säger:

    Fisen <3

    2010-06-27 | 00:02:15
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    men usch vännen! Jag lider med er och tänker på er!! Många kramar!!!!

    2010-06-27 | 20:47:32
  • Sofia o Hugo säger:

    Uffa då... :(



    KRAM

    2010-06-28 | 08:54:41
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: