Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Onsdag kväll!

Kategori: Allmänt

Hello!

Fy helskotta va kallt de ar varit att träna dom senaste 2 veckorna..hövva!
men de är bara bita ihop!
segern gynnar den som tål lite smärta sägs de ;)

I helgen är jag ledig, ska bli skönt att umgås med familjen lite..den här veckan har vi mycke träningar och jobb så jag saknar mina 2 älsklingar apmycke!♥ Ni är de bästa jag har!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och slöa..och få upp värmen i kroppen!

Kram


Kommentarer

  • Emma Damm Drawings säger:

    Tack så hemskt mycket :-) Vilken söt liten bebbe du har!

    2011-02-24 | 09:26:09
    Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
  • maijsan säger:

    Vi ska på drakborgen på söndag kl 10 med lykke... ska ni me? ;)

    2011-02-25 | 13:35:56

Kommentera inlägget här: