Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God Morgon!

Kategori: Allmänt

Ja men hej!

Blir väldigt lite bloggande här, men bloggen är väl inget man prioriterar i första hand direkt..
Finns så mycke annat som är viktigare!
Elr hur!? =)

Algot ligger brevid mig här i soffan och myser under täcket och ser Bamse.
Idag ska jag in till Krille och knäcka ryggen.
Imorrn är de klippning hos bästa Elin på Storgatan 11.
Hon är duktig hon, gå dit om ni vill bli fin i håret vettja =)
Hur vet jag inte..kanske klipper av mig allt?
Näe, jag som fått ut de så långt nu..får se vad vi hittar på!

Nä ska krypa ner och mysa lite med gofisen nu.
Ha de bra gott folk!

Kramar

Bjuder på en bild på
snygg snögubben
vi byggde igår..haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: