Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Ja men Hej!

Kategori: Allmänt

Men hej allihopa som läser här!

Hur mår ni?

Idag har jag tränat fotboll, Min andra hälft har arbetat med hallen...åhh vad fint de kommer bli =)
Algot har hjälpt till han också..stor killen våran♥!

ja annars då Angen?
Jo tack, livet rullar på och jag stortrivs i huset med min lilla familj..det är så oerhört skönt med hus!
Vi har pratat lite julklappar till Algot också, de kommer bli skit bra de vi planerar..kommer bli en rolig jul i år nu när Algot förstår så mycket!

vad ha ni tänkt köpa till era barn alla mammor och pappor? =)


Just de, har bestämt mig för att fortsätta spela i röda tröjan även nästa år, kommer bli skit skoj!
Har varit och tränat med Timrå lite också (moderklubben) men jag känner att jag vill vara kvar i sund!
Men Timrå är ett bra lag, många unga tjejer som är riktigt duktiga!
Önskar dom ett STORT LYCKA TILL i serien! och välkommen till div 2 =)

Nä nu ska jag pussa lite på Aggi som står här och ser allmänt söt ut!


Och just de!

Jag är grymt jävla besviken på vissa människor!
Detta trodde jag verkligen inte om er, ni sjönk väldigt lågt i mina ögon när jag fick reda på de.
En dag kommer ni få höra.. det kommer inte vara roligt, och jag kommer inte hålla igen käften, det är en sak som är sant.
Nä usch, vilka vidiriga människor det finns...

Sådär fick man avreagera sig lite...det behövdes, har gått med en klump i bröstet alldeles för länge!

Min familj-Mitt allt! ♥


Ha de bra allihopa!

Köss!






Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vi måste ta och hälsa på er snart! :) Patrik ska vara ledig i december, så då har vi tid att faktiskt göra saker. Haha! :D

    2011-11-19 | 20:40:33
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Anita säger:

    Hej svejs ! hälsa familjen och du vi vill se husbilder så jäkla nyfiken , Elin och jag tänkte att vi skulle hälsa på nått före jul här så vi får se hur de går med huset :) Ha de bra och krama Algot från Ea :)

    2011-11-20 | 10:55:10
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Jenny säger:

    HEJ

    Skönt det går framåt i huset. Det lila var inte så vackert!!

    Julklappar, inte så mycket klart till Henke, men har köpt ett cars bäddset på Jysk och en tröja. Snowracer ska han få av sin farmor. Sedan funderar vi på en adventskalender med paket så det blir inte så mycket till julafton. Men det kändes roligare att göra så...



    Härligt att du fick avreagera dig!!



    Pöss så ses vi

    2011-11-20 | 19:11:17
  • Jennie & Grodorna säger:

    Hej hopp

    När är du & Agge ledig nästa gång tro? Vi kanske kan hälsa på er nästa gång? :)



    2011-11-22 | 10:18:34
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie & Grodorna säger:

    Vi kanske ska ta & ses på torsdag nästa vecka då?

    2011-11-22 | 21:31:14
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Marre säger:

    Tjoho! Hoppas allt går bra med kåkrenoveringen:) Mysigt med jul i ett riktigt hus..saknar det. Önskar dig lycka till i sund också fastän det hade varit treffligt och lira en säsong med dig=)

    Kämpa på!



    2011-11-23 | 01:21:54
    Bloggadress: http://maryon.blogg.se/
  • Anita säger:

    MERA bilder vill jag se , jag älskar bilder :) visst kan vi väl ta en helg i Åre nån gång i vinter då vi alla e lediga :)

    2011-11-23 | 14:38:21
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com

Kommentera inlägget här: