Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Men åt helvete med LCHF!

Kategori: Allmänt

Vilken karaktär man har. Men iaf.. Åt helvete med LCHF ... Man får ju inte äta nått..haha! Nä men de passar verkligen inte migkan jag säga.. Så jag har bestämt mig för att skippa sockret och äta mindre pasta och potatis..inte ute sluta dom två sist nämda helt alltså, det klarar jag fan inte. Men utan sockret kommer jag nog långt.. Jag har ätit godis tamefan varje dag.. Nu har jag varit godis fri i 4 dagar.. Hejja hejja! I januari var jag socker fri hela månaden, och fy fan vad bra jag mådde.. Mrn efter de måste jag fått nå fel.. För då började jag äta varje dag..sjukt. Nu blir det ändring på det kan jag lova! nä nu ska jag umgås med bettan som sitter brevid, vi har en paus från övningskörningen. Vi sitter som 2 mobil nördar här i soffan.. Haha.. Just de, har köpt en ny tele, Samsung galaxy 2 blev de. Hört att den är grym!! så är det någon som vet av nån som är sugen på en Sony Ericsson x10 kan ni hojta till.. Ett år och 2 månad er gammal! Bra skick.:-) hade bra! Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: