Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Regnig dag!

Kategori: Allmänt

Kanske lika bra att de regnar, vi ligger i soffan och myser.
Algot har sovit lite och är lite piggare nu.
Men han har åkt på ögoninflammation också stackarn, lillhjärtat♥

Själv är de samma status som igår.
hövva..kan de inte bara försvinna?

Imorrn hoppas jag det är fint väder, isf ska jag packa ner Aggi i vagnen och ta en långprommis in till timrå.
ta med mig schemat och boka in körlektioner.
Nu är det nära bara jag ger mig fanken på de =)

Nä nu ska jag fortsätta mysa!

Ha de bra!




Kommentarer

  • Linnea Andersson säger:

    Kul att göra det till sitt eget! :)

    Så länge det blir som man vill får det ta hur lång tid som helst :P



    Jaha, ja det var ju du! :P Ja jag jobbade på swedbank ett tag, nu jobbar jag som mäklarassistent på Husmanhagberg!



    Vad sysslar du med? :)

    2011-10-18 | 15:15:46
    Bloggadress: http://evamarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: