Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

3 år.

Kategori: Allmänt

Hallå!

Kan ni fatta att de snart är 3 år sen jag fick upp min älskade lilla son på bröstet?
På söndag fyller han år, stor killen!
Kärleken bara växer och växer för varje dag, Jag älskar dig gofis, du är de bästa som hänt mamma och pappa.

Längtar tills vi ska skaffa syskon, inte långt kvar om allt går enligt planerna =)

Nyfödd Algot <3
 

Kommentarer

  • Jennie & Grodorna säger:

    Hörrni, sluta ramla omkull och skit på er så man kan hälsa på snart! :)



    Vi får gratta lilleman i efterskott

    2012-04-26 | 20:03:19
    Bloggadress: http://jennieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: