Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Tjena!

Hoppas allt är bra med er!?

Här hemma är de full fart, dom ska göra nå arbete på nå vattenledningar här i området, och självklart gräver dom på våran tomt..haha..slår aldrig fel.
Men dom sa att är det något som förstörs så reparerar dom de till våren.
Hittils är de en halv häck, 2-3 bär buskar, ett litet träd och trädgårdslandet som rykt.
hehe..och gräsmattan.
Tror dom håller på att täppa igen nu iaf, men de är ju inte lite dom grävt direkt.
Kan visa senare när jag fått över bilderna från mobilen =)

Fan jag skulle vilja ha en hund, haha..så man kommer ut på dagarna och gåååår.
Få bort fettet jag vill ha bort.
Vad säger ni, nån som är med på godis förbud 1 elr 2 månader?
jag vet ju att utan godis mår jag såå mycke bättre..förra januari var jag helt utan, och fan så bra jag mådde, ingen uppblåst mage och humöret svängde inte som de gjorde tidigare.
Nä skärpning nu Angen!!!!
Satt å kikade på biggest looser och kom på en sak, kan ingen starta ett sommarläger med styrke träning och sånt över sommaren som man får vara med på!?? kanske 2-3 ggr i veckan, de vore ju nått de =)

Just de, den 1 februari ska jag sätta mig under nålen igen, bygga på under armen. WEIII!!!

Nä nu ska jag se vad vi ska hitta på idag, skulle behöva köpa mer färg så köket blir klart!

Puss å kram

Kommentarer

  • Ida säger:

    När vi bor "grannar" ska jag agera din hund, jag kommer vilja rastast flera ggr i veckan!! :)

    2012-01-18 | 11:58:00
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Anki (momma) säger:

    Skulle vara en liten...liten hund då ;)du kan ju få låna Lina ngr dagar ;)

    2012-01-20 | 23:03:01

Kommentera inlägget här: