Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God kväll!

Kategori: Allmänt

Helo!
 
Sitter å kikar på Allsång på skansen, rätt dåligt faktiskt.
 
Blev ingen tattoo pga armarna, men jag bokade om tiden så den 26 juli bär de av ist =) Weeii!!!
 
Nu har vi semester både jag och babe, Algot också..Han pratar mycke om kolmården nu, att han ska åka och se tigrar och rådjur!? haha vet inte var han fått de ifrån, rådjuren alltså =)
Gopruppen våran!
Häromdagen när vi satt och åt sa han: åhh de här var giit (läs skit) gott de! Haha!
Ber man han om något kan han säga: Ajji vivek (aldrig i livet) vart får han allt ifrån?  hihi!
 
Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan och fortsätta se Allsång, Agnes klev upp på scen nu, satan va snygg hon är!
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hej. Satt å kika igenom de nya utseendet på bloggen och såg då alla kommentarer man fått. Såg att ja fått en av dig, men vet inte om jag svarade på frågan om vi också bor på solbacken.:) Var ju ett tag sen du ställde den, typ i november kanske.:P Men i alla fall så.. Jo, jag bor på solbacken. Gör ni de också? :)

    Svar: None
    Angen

    2012-07-02 | 10:37:46
    Bloggadress: http://sunhill.blogg.se

Kommentera inlägget här: