Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Eko Eko Eko!!

Kategori: Allmänt

Här blir de inte mycke skrivet, Har lixom inte lust till att skriva här längre.
Men vi gör ett försök!


Idag har jag och Algot varit på himlabadet, Jag mötte upp Frida och Isa då jag skickat hem Algot med micke och jobbade lite extra.
Jag kanske inte har berättat för er att jag börjat på ett nytt jobb?
Slutade hos Fridis i slutet av februari.
Jobbar fortf som assistent, blev erbjuden en heltid och de kunde man ju inte tacka nej till.
Och jag trivs jätte bra!

Nu ikväll har vi suttit och bokat in kolmården, boende..hittade ett jätte fint hotell.
bra pris också!
Ska bli såå roligt.
jag och Algot kommer även åka ner till mina kusiner i karlstad en sväng i sommar.
Ska bli skoj å se hur dom bor!

Huset då?
Vi trivs såå bra!
Älskar de, nu håller dom på att återställa allt dom förstörde då dom bytte ut vattenledningarna här i området, så vi får i stort sett en helt ny gräsmatta..både bra och dåligt.
De bra är ju att de blir mindre gropigt, och fint!
De andra är ju att man inte kan vara på tomten nästan för de är nysått överallt.
Vi har en plätt nedanför huset som de går att vara på iaf =)
Vi ska börka kika på priser för att bygga altan också!
Spännande!





Algot meckar med sin morfar



Algot planterar morötter med sin momma!



Favorit sysslan.



Mina älsklingar!


Världens bästa tjejer #Supersund

Kommentarer

  • Anita Löfstedt säger:

    Ja äntligen lite bilder :)) vi har saknat er hälsa La Familia :)

    2012-05-30 | 08:41:47
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.se/
  • Michaela - En blivande trebarnsmor ♥ säger:

    Vad mysigt med lite semestertrippar i sommar =) Kanske vi hinner få komma till er på besök någon gång mellan och se hur ni bor =) Hoppas ni mår bra! Kram

    2012-05-30 | 15:00:19
    Bloggadress: http://ladymi.se
  • Emilia säger:

    Vad han är söt din Algot. Ska du sluta Jobba med Frida. vad ska du Jobba med då?



    Kram. Emilia

    2012-06-02 | 07:16:52
    Bloggadress: http:// lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: