Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hello!

Kategori: Allmänt

Livet rullar på, vi har lite hemlisar för oss..spännande!
Kan bara säga att jag längtar =)
 
I lördags hade vi avslutning med laget, hur kul som helst..vilka underbara tjejer jag har runt om mig!
Blev utsedd till årets spelare och skyttedrottning! Tack tack!
Men utan alla tjejerna skulle man inte fått nått av de, alla har varit bra i år. <3
 
Algot min solstråle, han växer och växer..stor killen min!
Han kommer med så roliga kommentarer ibland så man tappar ju hakan, haha!
 
 
Nä gud vad jag tomskriver.
 
Ha de bra allihopa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Momma säger:

    Älskar er/Kraaam Momma <3

    2012-10-23 | 20:33:26

Kommentera inlägget här: