Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Läkaren ringde idag!

Kategori: Allmänt

Läkaren ringde idag. proverna var negativa och vi kan stryka äggstockscancer! !! Så jävla skönt. jag bölade som en liten gris i säkert en kvart.
Jag ska på magnetröntgen för att se vad de är. troligen är de ett teratom, men dom är oftast ofarliga så dom gör dom inget åt. Men de är rätt tydligt att den rubbar min mens.. då jag har mens en vecka å sen är den borta en vecka för att sen komma tillbaka igen.. så jag ska fråga ang operation osv.. men kan dom inte ta bort den utan att ta bort äggstocken så får den vara där isf tills vi lyckats skaffa syskon till Algot. är ju rädd om den jag har kvar lixom!

Nu ska jag sova! är helt slut efter dagens besked. alla spänningar släppte och nu är de bara blicka framåt!


*what Doesn't kill you make you stronger*





Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Ååh vilken lättnad för dig!!
    Önskar er en toppen semester!!

    2013-07-12 | 06:01:57
    Bloggadress: http://kajsamaja.blogg.se
  • Emma B säger:

    Så skönt att höra Angen!!

    2013-07-13 | 08:34:42
  • Anonym säger:

    Ååå så skönt för dig och din familj. ♥

    2013-09-06 | 23:05:26

Kommentera inlägget här: