Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Det är med blandade känslor jag välkomnar den kommande veckan!

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder!
Den 22/8 opererades jag alltså och tog bort saken som var i äggstocken.
Läkarna som opererade mig kunde inte säga vad de var, bara att de var något väldigt ovanligt och nått dom inte opererar varje dag!
Men att det såg beskedligt ut.

Jag går som en psykfall på dagarna. Hur fan kan de ta 2-3 veckor för att få provsvar på sånna här grejjer? är ju något man borde få svar på direkt..

Den här sommaren har inte varit den bästa. har iof haft min första riktiga semester. Men den har ju blivit förstörd pga allt detta med magen..
Man försöker koppla bort de..men

de är svårt!


nu ska jag sova.
Ha de bra och ta hand om varandra! ♥









Kommentarer

  • Totte säger:

    Va fan? Och ingen säger något! Hur är det med dig? Är allt ok? Behöver ni något? Tveka inte att säga till iså fall!
    //Totte

    2013-09-16 | 23:25:50

Kommentera inlägget här: